Marine Golfclub Nieuwediep

Spelplezier voor alle leden in een herkenbare vereniging

Marine Golfdag 2022

Winnaar 2019

Er kan weer worden ingeschreven voor de op vrijdag 8 juli 2022 voor de 37e maal te houden landelijke Marine Golfdag. De golfdag wordt gehouden op de baan van de Marine Golfclub“Nieuwediep”,  op het Maritiem Vliegkamp De Kooy. Inzet is de wisseltrofee, diverse prijzen en uiteraard golfplezier. De spelvorm is stableford met een shotgun-start om 12:00 uur en na afloop een gezamenlijk buffetdiner in de vorm van een Indonesische rijsttafel.

Deelname is mogelijk voor personeelsleden van de Koninklijke Marine, militair en burger, zowel actief dienend als postactief. Vereiste handicap voor deelname maximaal 45.0. Maximaal toe te kennen hcp slagen 36. Heren spelen van geel, dames van rood; op verzoek kan hier van afgeweken worden.

Aanmelden door het overmaken van €50,- (greenfee, koffie met,  borrelhap, rijsttafel, prijzen), voor leden MGC €25, op  rekening NL 45 INGB 0001349838 t.n.v.  H.W. den Ouden te Schagen met vermelding van Handicap. Leden MGC kunnen zich aanmelden via de clubsite.  Sluitingsdatum inschrijving 4 juli.

Na aanmelding ontvangen de deelnemers enkele dagen voor de wedstrijddag de startlijst en nadere bijzonderheden.  Inlichtingen via hw.den.ouden@quicknet.nl  of 0629983514.

Het sponseren van prijzen zal in dank worden aanvaard!