Marine Golfclub Nieuwediep

Marine Golfclub Nieuwediep

Spelplezier voor alle leden in een herkenbare vereniging

Golf op maat, nieuwsbrief 12/2019

Wat wil ik met u delen: Alweer een (golf)jaar achter ons! Ik wens alle leden van MGC fijne Feestdagen en een mooi en gezond Nieuw Jaar!

Het einde van een jaar is altijd een goed moment om plannen te maken voor het nieuwe jaar. Een aantal plannen zijn er al! Zo heb ik het plan om ergens in de aanloop naar het nieuwe seizoen een KZG demo dag te houden. Over de datum zal ik eerst contact opnemen met het bestuur. Ik heb inmiddels een behoorlijke collectie van de KZG clubs (www.kzg.com) en een groot aantal verschillende shafts die ik ter plaatse kan aansluiten op de koppen. Het doel van de dag is om leden te laten ervaren wat KZG aan top producten levert en hoe dat aanvoelt. Dit is GEEN fitting!

Voor de fitting heb ik het volgende plan: Als u wel eens wilt weten wat er verbeterd kan worden aan uw set of set samenstelling dan kunt u een afspraak maken voor een fitting. De fitting kost normaal 75 euro en als u, op basis van de fitting een set bij mij koopt krijgt u 50% korting op de fitting kosten. Als EXTRA bied ik aan dat als de fitting geen significante verbeteringen oplevert voor afstand, spreiding, impact op bal of gevoel dan hoeft u GEEN fitting kosten te betalen. Deze extra aanbieding duurt van 1 januari 2020 tot 1 maart 2020!

Nog een Kerst aanbieding! Deze winter periode is een goed moment om grips te vervangen als dat nodig is. Daarom vanaf 1 december 2019 tot 1 februari 2020, 10% korting op alle grips!