Wie is David Loggie?

Als golfprofessional geef ik met veel plezier golfles aan elke golfer —  ongeacht handicap, leeftijd of beperking — op de faciliteiten van de Marine Golfclub ‘Nieuwediep’ (MGC). Ook geef ik golfclinics, in samenwerking met de MGC, waar ik op een ontspannen leerzame wijze een groep kennis laat maken met de golfsport, waarbij het plezier voorop staat.  Daarnaast ben ik leverancier van onder andere Taylormade, Wilson en kun je bij mij terecht voor regrippen van golfclubs of clubreparatie.  Tevens organiseer ik elk jaar een golfreis naar het buitenland.

Golfcarrière

Ik begon met golfen toen ik 6 jaar oud was. Op 15-jarige leeftijd kreeg ik een keuze golfprofessional of een voetbalcarrière.  Naast voetballen ben ik blijven golfen en besloot in 2010 mijn diploma bij de DGTF te halen om als golfprofessional les te kunnen geven.  Mijn handicap is 0.0

Golfverleden
  • 2010-2013 golfprofessional Regthuys